Οι Πύλες Του Εξηγημένου

About Us

javascript button

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Μαθαίνοντας ζίου-ζίτσου (Jiu-Jitsu)


. . . Είδα ρε μάγκες ένα όνειρο τς προάλλες, αφού να φανταστείτε το εξηγούσα στην κοπέλα μου (μιας και ήταν η υπαίτιος που ξύπνησα) που στην αρχή νόμιζε πως την δούλευα και στη συνέχεια πίστευε πως κάτι έχω πάρει (ληγμένα, ναρκωτικά, red-bull κ.α. (ή όλα μαζί!)
Ήμουνα λέει σε ένα από αυτά τα δωμάτια που μαθαίνουν ζίου-ζίτσου (Jiu-Jitsu), έλα μωρέ, σαν αυτό με την μονομαχία Neo-Morpheus στην ταινία «MaTriX» (γι’ αυτούς που δε θυμούνται..)
Το όνειρο ξεκινάει με πρωταγωνιστή εμένα και ένα ξίφος Katana..
. . . το οποίο μιλάει, ναι κύριες και κύριοι, ΜΙΛΑΕΙ! (όνειρο είναι ότι θέλω βλέπω!)

Οπότε, το εν λόγο ξίφος, είχε βαλθεί ντε και καλά να μου μάθει πολεμικές τέχνες (λες και δε ξέρω!)

- - - «βρε έλα να σου δείξω»
- - - «Όχι, βαριέμαι» εγώ,
- - - «βρε έλα να μαθαίνεις»
- - - «όχι!» ξανά εγώ, 

. . . μετά από αρκετά παρακάλια και αφού μου τα έκανε τσουρέκια, λέω όνειρο είναι, δε βαριέσαι, τι μπορώ να πάθω! Παίρνω λοιπόν και γω ένα άλλο σπαθί, το οποίο δε μιλούσε, ήταν ψόφιο, και με αρχίζει ρε μάγκες στις γρήγορεεες, πωω, είδα και έπαθα να το ηρεμίσω (το Katana), αφού με ξεφτίλισε στη πρώτη γύρα και σταματήσαμε να χαλαρώσουμε, είπα να αλλάξω τακτική. Κάπου σε μια γωνία υπήρχε ξεχασμένο ένα ρόπαλο (ή όπως αλλιώς το λένε), ήταν σαν αυτό που κρατούσε ο Ντονατέλο στα χελωνονιντζάκια..
Περιττό να σας πω παιδιά, ότι μέσα σε λίγα λεπτά έχω βγάλει το Katana “off”!

. . .έλα μου ντε που σε αυτό το σημείο ακούω, κάπου από το υπερπέραν, μια μελωδία! Ναι, καλά καταλάβατε, ήταν ο ήχος κλήσης του κινητού μου. . κάπου εδώ τελείωσε το όνειρο κυρίες και κύριοι και ξύπνησα, βέβαια, όπως εσείς, έτσι και γω, δε θα μάθουμε ποτέ τι ακριβός συνέβη στο τέλος της ιστορίας (όχι ότι με νοιάζει κιόλας!)

Googlαρα στο internet μπας και βρω καμιά εξήγηση για το όνειρο και το μόνο που μπόρεσα να βρω ήταν αυτό (δε τρελάθηκα και στο ψάξιμο βέβαια):


Κακό όνειρο για τις γυναίκες. Σημαίνει αποτυχίες και δυστυχία. Αν δεις ξίφη, θα ακούσεις ευχάριστα νέα. Αν κρατάς στα χέρια σου ξίφος, θα δοξαστείς και ο κόσμος θα σε εκτιμήσει. Ένα σπασμένο ξίφος σημαίνει ταπείνωση και στενοχώριες.


. . . τα σχόλια δικά σας!

By SubStealer®©





1 σχόλιο:

  1. Μάλλον φταίνε τα πολλά red bull που πίνεις πριν πέσεις για ύπνο γιατί ρε συ το katana δεν μιλάει ελληνικά και εσύ δεν ξέρεις γιαπωνέζικα...εκτός κι αν το όνειρο ήταν μεταγλωττισμένο ή το έβλεπες με ελληνικούς υπότιτλους.... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή